zondag 16 maart 2008

Leesgroep III

Hoi iedereen,

Alweer zo'n fijne leesgroep mail! We hebben vorige zondag de tweede bijeenkomst gehad en heel wat werk verzet: we hebben bijna de inleiding af, waarmee we dan voorlopig de echte abstractie even hebben gehad. En ik, voor mij, vond het in ieder geval leuk.

Een aantal zaken die ik jullie bij deze mede ga delen:

1) Een website! Om deze mails publiek te archiveren en anderszins zaken mbt de leesgroep ergens kwijt te kunnen heb ik een blog aangemaakt op dharma-lezen.blogspot.com. Het ziet er niet uit etc. enz., maar voor onze bescheiden doelen gaat dit prima voldoende zijn. Abonneert u allen op de RSS-feed! Vormgeving etc. zal allemaal nog wel wat evolueren...

2) Zie bijgevoegd (en, natuurlijk, op de website) de steekwoorden-samenvatting van de vorige keer.

3. Wanneer is de volgende keer? Sorry voor de verwachting die ik de vorige keer gewekt dat ik jullie zou laten stemmen op verschillende data. Ik begin morgen met een nieuwe baan en het komt mij nu wel even goed uit om het volgende week gewoon weer zondag te doen, maw:
zondag 23 maart, 10:00
Maar wees gerust: er komt vanzelf een moment dat ik jullie om jullie mening ga vragen!

Dat was het, voor nu. Ik ga naar de phowa-middag!

Grts
Frank

Geen opmerkingen: